2008-08-27

***

16 megjegyzés:

juditny írta...

tetszik!

.

laan írta...

XXXL

Kepes Jozsef írta...

!!!

Altnőder Emese írta...

Kuka...... :)
nagyon!!!

tothabri írta...

Bejönnek a színek! :-)

YAN írta...

ez tényleg

sisi/ Feltóti sándor írta...

És remélem, holnap megmutatod előlről is!

Katjusa írta...

magritte is megirigylené;))kellemes kombináció:)

Gvendolin írta...

ez nekem nagyon

sisi/ Feltóti sándor írta...

Kuka most röhög a markába, vagy tényleg?: tetszik, XXXL, !!!, nagyon, vagy a bejövő színek, ez tényleg, vagy magritte (sic!)is megirigyelné, nekem nagyon... ha ez tényleg ilyen jó kép, akkor mitől ilyen szegényes a kommentek szókincse?

laan írta...

sisi,
a fikázz.hu-n mérik szóméterekben egy kép tetszési indexét

Kepes Jozsef írta...

sisi:

!!!

;)

néha hogy rá tudsz csodálkozni dolgokra!

sisi/ Feltóti sándor írta...

Ez a kép szerintem van annyira kétértelmű, Kuka meg annyira kópé, hogy pontosan tudja, hogy kell komolyan venni ezt a képet. Én most valahogy összekacsintanék Kukával, ha látná, de azért így is jót bazsajgok.
A fikázz. hu-t nem választanám, mivel oda a finom humor nem fér be, az ugratás meg nagyon fontos része a diskurzusnak.
Pl. egyszer egy kedves tanárom úgy tette próbára a szemináriumi csoportot, hogy egy Ady-epigon gyenge versét hozta be órára, és vagy fél órán keresztül tesztelte a leendő irodalmárokat. Volt, aki belehelyezte Ady életművébe, még a kötetet is megtippelte, és naná, hogy ismerni vélte az ál-Ady-verset korábbról is. Aztán a tanárral együtt jót nevettünk a dolgon. Igaz, én se vettem észre az ugratást. Persze, azt sem árt tudni, hogy Adynak elég sok gyenge, összecsapott verse van. Mint az többi klasszikusnak is. Épp ezért szeretjük őket.

Névtelen írta...

zsír

Vedres Ági írta...

színharmóniából jeles

Mácsai Ferenc írta...

Melyik az a fikázz.hu he?