2008-08-26

*

18 megjegyzés:

laan írta...

otthonos kép :)

Altnőder Emese írta...

meg fehér :)

Kepes Jozsef írta...

firenze?

Altnőder Emese írta...

ejha! igen:)

Borsay Márti írta...

Én is arra tippeltem ám! A Firenzére.

Katjusa írta...

fikuszkukisz:D

sisi/ Feltóti sándor írta...

hehe, elképzellek, amint ott sertepertélsz a skolnyikkal. Pardon: Skolnyikkal.

Altnőder Emese írta...

utólag könnyű, Márti! :))))
Katjusa: :D
Sisi:hát azt nemtudod elképzelni, már ahogy ott sertepeltéltem, csoda, hogy készült kép, annyira anya voltam, hogy ez igazi kommandó akció volt :)

Katjusa írta...

a babád is szokott fotózni?

BetegSrác! írta...

Nekem tetszik! :)

Altnőder Emese írta...

Katjusa: igen!!! :) pont most hívtam elő negákat, még szkennelni kell, aztán...
Reszkess bácsiLancs!!!!!! :)) hheheee
rádfagyottbazsaly:)
és köszi Betegsrác!

YAN írta...

nagyon szép

Névtelen írta...

*

Altnőder Emese írta...

köszi nektek!

Toni írta...

Szép fényképész! ;)

Lesley írta...

Ooooooh Very fine one Emese :)))

Vedres Ági írta...

Firenze, pont ilyen. köszi.

Azazello írta...

Szuper!:)