2009-02-10

Jelen / Present coffee

28 megjegyzés:

elmoro írta...

nevet fordítani, szívem? hát milyen dolog ez? :)nem inkább coffee jelen ez? vagy alkotói szándék éppenhogy és akkor balga vagyok és vaksi? de jó példa a kép a valóság elemelésére amúgy is, mint a névvel való játék. nem az a fontos, ami a valóság volt - pedig mindenki ehhez köti a fotót, a valóságot dokumentáló eszköznek ismerjük, ugye - hanem hogy én mit akarok láttatni az én képemen. amikor az individuum felülírja a valóságot és illúzióvá válik a valóság, vagy az, amit az egykori valóságnak hittünk. na.

laan írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Lesley írta...

You're a Genius with a camera Mandi :))

Mándi Emese írta...

Félig igazat adok, félig nem, szívem. :D
(Már csak elvből sem.) :))

Laan üzenem az adminnak, hogy szerintem össze-vissza beszél és fordítson, legyen olyan kedves! :)))

Lesley thank You so much!!! :)

laan írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Mándi Emese írta...

Hát vazze! :D
Akkor szólok az adminnak, hogy egyúttal Téged meg rúgjon ki! :D :D

Névtelen írta...

zsír

laan írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
elmoro írta...

remek vagytok ti hárman, mi meg, jó közönség, statisztálunk nektek! :)))

Mándi Emese írta...

..meg beleszóltok a címbe és ezzel mindent összez(k)avartok! :D

elmoro írta...

igen, a statisztának ez a szerepe, épp ez, hogy csak zsezsegjen, mint egy élő természeti akadály, csak így fel s alá :) különben nem lenne :)

Altnőder Emese írta...

csak érted, drága másik :D

laan írta...

úgy veszem észre, hogy engem itt cenzúráznak!

Mándi Emese írta...

:D:D:D
Én is úgy látom. :D
Óriási!

Egyikdrága, imádlak! :D

Altnőder Emese írta...

Boldog szülinapot!
:D

juditny írta...

klassz lett!

boldog szülinapot, ha tényleg...

a kiállítás jó kis ajándék volt.

.

YAN írta...

okés

Névtelen írta...

frappàns kompozicio
--------------------------

Megjegyzés törölve
A bejegyzést eltávolította a blog egyik adminisztrátora.
(Na, de melyik adminisztràtora? Hàny van belöle?)

laan írta...

kettő van belőle ecet...sajnos
:)

Mándi Emese írta...

ecet: Hát az Egyik! :))

Köszönöm Egyikdrága, és viszont kívánom! :D

Ajándék? Hát igen, gondoltam én idén ezzel kívánok mindenkinek boldog szülinapot. :D
(Amúgy nincsen.)

sisi/ Feltóti sándor írta...

huu, ez igazán jó fotó. jajj, ilyen szerencsés vagy Emese, hogy amikor Alain Delon-pózomból engedek, te épp ott voltál és lefotóztál.
Szerintem ezen a helyen megértik, máshol meg minek... nem igaz?
-:)

Névtelen írta...

Köszi Emese! Én pont ezt az arcát SZERETEM! Csi

Névtelen írta...

Sajnos a többi nő is. Csi

Márk írta...

tiszta keresztapa:)

G írta...

+

Szilágyi Szabolcs írta...

Nagyon jó kép...

vera fehér írta...

nagyonnagy!

Mándi Emese írta...

Csilla, Sisi: örülök. :)

Köszik!