2008-12-09

tudj rólam

Posted by Picasa

12 megjegyzés:

Mácsai Ferenc írta...

Ez qrvajó!

elmoro írta...

köszi! :)

Névtelen írta...

zsír

Mácsai Ferenc írta...

Tudod,Én azért szeretem a Posztot, mert a legkülönbözőbb ízlésű emberek töltenek ide fel képeket, kísérletezve, utat, teret keresve időnként, és nem kell rossz indulatú cikizésre számítani cserébe. Legfeljebb ha nem tetszik nem szólunk hozzá.

elmoro írta...

ezért jó itt a levegő, friss, üde, barátságos :)

azért annyira nem különböző az ízlés, csak a képzeld el itt (brrr) mondjuk a fotózz-os cpt, vagy filep, vagy h.rom gyártmányait - és ők a cizellált, egyben és ezért a legnagyobb átverést képviselő cuccok. de ott vannak a primitívségükben, viszont őszintén ízléstelen rémségek is... :) hihi :)

Mácsai Ferenc írta...

Arra azért elég jól ügyel a laan, hogy a dilettánsok ne kerüljenek be ide. Ezért nem is értem miért tűr meg még mindég itt. :-) A fotózz. hu-ra meg nem járok. Nehézkes, bonyolult, pedig nekem nincs kapcsolatom más képével csak annyi, hogy tetszik, vagy nem tetszik. Persze lehetne elemezgetni,magyarázgatni hogy ha így, vagy úgy lenne jobb lenne, de aki megcsinálta azt a képet ilyennek látta jónak. És az vagy tetszik, vagy nem. :):)

elmoro írta...

én locsogok ott is, de a hülyeséget, hogy így, vagy úgy jobb lenne, meg ilyenek, azt hanyagolom. leginkább annak írok, ami tetszik, de mostanában már arra is, ami nem, de úgy, hogy ne fikázás legyen :) azt ritkábban szoktam olyankor elárulni, hogy nekem tetszik-e, inkább arról szólok, ahogy mi a baj, a képen keresztül egy szemlélettel, vagy annak korlátaira hívom fel a figyelmet, a türelmetlenségről, befogadásról, ilyesmik... van persze, aki nem szívesen látja, ha a korlátaival szembesítik, még ha nem vagyok bunkó, akkor sem. szokták is írni a szemlélők - olykor maga a partner is - hogy nem ragadtatom el magam :) na mindegy, laan meg azért tűr meg itt, hogy legyen köztetek egy szentimentális dilettáns, akihez közelről lehet mérni az avantgarde és kortárs kiválóságot és aki sokat, de néha szórakoztatóan locsog - viszont lehet vele beszélgetni, eszmét cserélni :)
üdv! f

Mácsai Ferenc írta...

Bocsi. De ezt a megtűrést magamra értettem. :):)

elmoro írta...

na bazz :)

juditny írta...

ezentúl tudni fogunk rólad...

.

elmoro írta...

:) kedves vagy :) persze nem úgy gondoltam

Altnőder Emese írta...

szép:)