2008-12-25

Surya Bai


13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Find' ich gut. Ugy làtom én is mint ahogy a ... na, hogyishijjàk ... nem jut eszebe a neve ... izé, na, a Gehring Jani megfigyelte:
Igy deszaturàltan làtvànyosabb mint kizàrolag ff. Hozzàteszem: NEKEM.
BKÜ és BUÉK

laan írta...

Nekem is, ecet. Azért nem lett ff :)
BKÜ

Altnőder Emese írta...

majdnem legyező lett belőle? :)

laan írta...

ja...és tömeg :)

Altnőder Emese írta...

:D
kiültem az erkélyre cigizni, néztem a csillagos mikiegeres nagypaplant, hát nem ott is tömeg volt?!! :)))

Névtelen írta...

fókazsír :-)))

laan írta...

ez már tömegiszony, vagy tömegszeretet:)

:)

Altnőder Emese írta...

kari van, a másodikra szavazok, majd jövőre iszonyatozok:)

Névtelen írta...

najovanna! azé' nem köll minngyà' megsértödni, hö!

laan írta...

höhö:)

juditny írta...

nagyon szuper!

.

elmoro írta...

iszonyat az enyészet
az a nő nem élet
objektum, eltévedt
várom, hogy feléled

Névtelen írta...

Hol a kijárat!?
:-p