2008-12-07

Eső után napsütés

7 megjegyzés:

Altnőder Emese írta...

hihetetlen szép

Névtelen írta...

zsírszép

Katjusa írta...

örülök a tetszéseteknek:)!

Kepes Jozsef írta...

egyszerűen gyönyörű

Szilágyi Szabolcs írta...

Nekem is tetszik... :)

Katjusa írta...

örülök:)!

elmoro írta...

Azért vagyunk itt páran, akik értékeljük az efféle gagyi, hibás, értelmetlen, mineknézni, életlen, rosszul komponált, kicsit jobbra kéne, csonkolt, leszezmégjobbis, kiégett, bebukott, unalmas, legalábbemberlennerajta, nemalegjobbtéma, ízléstelen, kezdő, dilettáns, mivanottasarokelőttbelüljobbralenn?, dehülyevagy izéket, képnek nem is nevezném ezt a tagsértegetést! Engem is ez tart meg! Az ilyenek, mint te,...
azóta se nem múlt, se nem gyengült a szimpátiám irányodban :) és mivel ezen az oldalon más a levegő, már most mondom, csak egy régi viccet idéztem, amit már akkor úgy szántam, hogy együtt nevessük ki a korlátoltságot. pedig én nem vagyok olyan zubogó vérű lázadó szenvedáéylű, mint te - de ez valami hihetetlen üdítő és fiatalítólag hat rám :) köszi