2008-12-14

Dekoltázs, Lánchíd, Limuzin


Décolletage. Chain Bridge. Limousine.

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jo, fella. Föleg a decolleté.

laan írta...

nekem is az a kedvencem:)

Altnőder Emese írta...

egyikkel japán forrócsoki volt :)

Mándi Emese írta...

Itten meg nem volt konyak vagy valami. Csak konyak helyett garbó, hehe. :))

elmoro írta...

ajjaj... az ilyen képek csak növelik a nők mítoszát :) meg a francia ellenállásáét :)

Névtelen írta...

Tudtam fellow, hogy korrespondàl az izlésünk. Kellemes rusztikàlis helységben löttél szép hangulatot. Hol van ez?

YAN írta...

5*

juditny írta...

finom!

.

Szilágyi Szabolcs írta...

XXXL :)

Mándi Emese írta...

A Lánchídon. :))

Lesley írta...

Beauty :)*

laan írta...

ja....bocs ecet, akartam már mondani, de az ünnepi forgatagban elszállt...:)
a Lánchíd mellet van ez a kocsma a Fő utcában, és Lánchíd a neve:)
.

thank you, darling :)**

Névtelen írta...

hogy én ezt hogy szeretem! :)

jut eszembe:

"Voltál-e boldog már Pesten,
Kaptál-e csókot Budán?
Ültél-e édeskettesben
A Szigeten, szerelmesen, éjfél után?
Állj meg a Lánchídon egyszer,
Ha elömlik a holdsugár.
És rögtön megérted, hogy mért kell itt élned,
Hogy mért Pesten legszebb a nyár?"

a fenébe, elfelejtettema folytatást, meg az elejét, pedig milyen jó kis tánczene, a 30-as évek után a paudits énekelte 82-ben :) amúgy kalmár pál és fülemben a dallama. nektek nem?

elmoro írta...

miért lettem névtelen? elmoro vagyok, na