2008-08-23

Gvendolin's Day





Régebbi képek, de szeretem őket, így gondoltam megosztom.

13 megjegyzés:

laan írta...

szépségek

Katjusa írta...

jól tetted;)! Nekem különösen az első és a második megkapó.

Altnőder Emese írta...

:)

YAN írta...

nekem a 3. a legfrankóbb

stgellert írta...

Barátkozom vele...:-) Tetszik nagyon, de emóciós fenntartásaim vannak:-)

Gvendolin írta...

köszönöm mindenkinek:) jó látni, hogy nagyjából mindenkinek más tetszik!

stgellert, ezt hogy is érted?...

Mácsai Ferenc írta...

Igen, Endre. Magyarázd el légyszi, az emóciós fenntartásaidat. :)

Vedres Ági írta...

jó, hogy látható

stgellert írta...

Legyek őszinte?:-) Szal a képek mint képek tetszenek, de mivel láthatóan egy pocsék, gyomorbajos napot mutatnak be, inkább érzelmileg kihagynám...:-)

Ez amúgy érdekes téma, hogy mennyire publikáljuk, manipuláljuk a valóságot adott esetben...:-)

juditny írta...

mindegyik tetszik, de az első különösen. köszi, hogy megosztottad őket...

"gyomorbajos" napok pedig vannak. és fotózni akkor is kell. sőt, talán akkor a legjobb! :)

.

Gvendolin írta...

igenigen, mindenki jól látja:)

kruzada írta...

fasza.

nekem a többi is tetszik ebből deviantartodon ;)

Gvendolin írta...

köszke:)