2008-07-16

Az állatkert hősei




Pécsi Zoo

10 megjegyzés:

Nagy Zoltán írta...

Ez eredeti.
Az előző hozzászóló meg spam.

Weinmaster írta...

Szuperek... teljesen egyediek.
Nemsokára embereket is fogsz fényképezni :)

Katjusa írta...

én ám már fotóztam embert is;)))...

Azazello írta...

Ez jóóó Weinmaster.:))) fotóevolúció.:)) Szuper képek!

Katjusa írta...

köszönöm máté:)))..legközelebb, ha találok embert a rácsok megett, azt is lefényképezem majd;))

sisi/ Feltóti sándor írta...

És elefántot is, mert azt szeretem!!!

Altnőder Emese írta...

nagyon jóók, a majmosfények meg gyönyörűek!!!
én láttam, az emberekkel is találkozott már a gépe:)

Altnőder Emese írta...

azthiszem legalábbis, de most elbizonytalanodtam:D

Katjusa írta...

a pécsi állatkertben nincsenek, de ha egyszer eljutok megint a pestibe, esküszöm csak neked lefényképezem az elefánit:D:D:D (sokszor az állatokat amúgy is jobban csipázom, mint az embereket;D)

Katjusa írta...

ne bizonytalanodj, ez így igaz:D Nem mondanám, ha nem így lenne. Csrú sztori;D