2008-06-21

*

17 megjegyzés:

laan írta...

Most már ketten vagytok, akiket hívnék! :))
Timi, kösd fel! :D :D na meg XXXL

Mácsai Ferenc írta...

Ez egy nagyon-nagyon jó kép, de Timi a nambervan, és ebből nem engedek.:):)

Kepes Jozsef írta...

igen tetszik nekem is

Altnőder Emese írta...

:))

Lesley írta...

A beauty Emese :)))

Altnőder Emese írta...

szép menyasszony volt és eszméletlen jó lagzi csak a nagylátóm torzít

stgellert írta...

Nagyon szép kép lett! Csodás a jobboldali mikrokozmosz is...
Timinek is nagyon tetszik, de pont dorzakol:-)
A torzítást nem értem, én csak perspektívikus torzítást látok, az meg elkerülhetetlen, akárcsak a túlzott vonaltávlat...
Lásd Mácsai Maestro műveit:-)

laan írta...

nyugi....nálam is némbervan! :D:D

csillaklenyanszki írta...

aranyközépút

Altnőder Emese írta...

köszönöm szépen! Timinek is!
csak egy kicsit meginogtam :)

Mácsai Maestrot meg átfutottam! :))))

BetegSrác! írta...

Csodálatos minden szempontból!

Mácsai Ferenc írta...

Külön megtisztelő ez a cím: "MÁCSAI MAESTRO":-):-)
De az nagyon érdekelne, hogy futottál át.:))))

Altnőder Emese írta...

köszi betegsrác, minden szempontból!!! :)
te Kuka, betankoltam krumplilevessel, bár nem olyan híresen extrával, csak olyan futásra alkalmassal :)

Névtelen írta...

*

Altnőder Emese írta...

köszi! :)

Névtelen írta...

àtszaladtam rajta tegnap, nem kattintottam fel. a belbecst most làtom. a mutato kéz szimbolikàja sokatmondo.

Altnőder Emese írta...

köszönöm, kedves ecet! :)