2007-06-15

***






Belényesi Tímea munkái

12 megjegyzés:

Kepes Jozsef írta...

nagyon jó sorozat. grat :)

Mácsai Ferenc írta...

Valahol láttam, valamelyik nap, valamelyik lapon, valamelyiket a három közül. Könnyű volt a képet megjegyezni, mert nagyon jó. A sorozat is tecc.

Névtelen írta...

Szeretem

csillaklenyanszki írta...

volt...van...lesz

Henrik írta...

nagyon komoly, az elsö a kedvencem

........... írta...

szia,
nagyon szeretem ezeket a képeket. meg ugy amugy a többi képedet is, amiket láttam..

Névtelen írta...

jee

juditny írta...

nagyszerűek!

Weinmaster írta...

Nagyon szépek...

Névtelen írta...

Szép, kissé nyugtalanító gyerekportré, erősen elidegenítő felfogásban.
sisi

vera fehér írta...

szerintem is csodálatosak
olyan örökkévalóak nekem

Belényesi Tímea/GPX600 írta...

Köszönöm szépen!