2007-04-13

Emlék kép

Köszi laan a segítséget.

12 megjegyzés:

Hajdrák Tímea írta...

Nem tom, mit tett megint a Laan, de tetszik a kép. Nem jössz Vidámparkba 29-én? :) Örülnénk neked.

Mácsai Ferenc írta...

Hát lehet egy ilyen kérésnek ellenállni? :)

laan írta...

Nem tettem én semmit, csak azt mondtam, hogy jó ez a kép.

laan írta...

de a viszkiszt természetesen elfogadom! :)

Mácsai Ferenc írta...

Mi az a viszkisz? Valami víz féle, esetleg lájtkóla? :) Timi remélem hozod Endrét is.

Névtelen írta...

Nekem is jó!
Mármint a kép. :-)

Mácsai Ferenc írta...

Szia Kriszta!
De rég jártál erre.

Névtelen írta...

Azért, hogy örülj nekem, amikor jövök. :-)
Egyébként figyelek ám, csak csendben vagyok, hogy nagyobb legyen a hatás, amikor lecsapok. :-)
A vidámpark nekem sajnos kimarad, mert a kontinens túlsó végén leszek. Remélem, utána is lesz ilyen tali, hogy megnézhessem az orcátokat. :-)

Hajdrák Tímea írta...

Drága Kuka! Jaj, de örülök, hogy jössz!!! Endre hogyne jönne! Még a gyerekeimet is hozom. Puszi Timi

Piroska Klesitz írta...

Nagyon-nagyon... !!! :)
... közben meg össze-vissza irigykedem... lemaradok a mindenféle jóról. :(

Mácsai Ferenc írta...

Piros!
Még "Gábor Borozójából" tartozunk egymásnak egy "aztal alá ivással". Most reméltem, hogy össze jön.:)

Névtelen írta...

apjafijaszekejfoldrol.@.hu
vityagrat.@.hu... :) :)