2008-06-26

hamis leírás



13 megjegyzés:

sisi/ Feltóti sándor írta...

Amikor a kognitív inspiráció és a kreatív spontaneitás lassú táncba kezd!

tothabri írta...

The 2nd is number one! :-) Digitálist analógra! Jól látom? Jó képek gratulálok!

altnőder írta...

nagyon jók!

Kepes Jozsef írta...

nekem a harmadik, de az nagyon

laan írta...

hát nekem az összes XXXL
de nagyon

NorbertM írta...

nekem az első a favorit

Porkoláb Zsófi írta...

nekem meg az utolsó

Katjusa írta...

nekem is a utolsó, ami a harmadik is egyben;D

Lesley írta...

Great, great work

+++++++++

Nagy Zoltán írta...

A székes lábatfeltevős külön kedvenc.
A fa által takart árnyékos meg fantasztikus ötetes.

BetegSrác! írta...

Nálam is a fa a legesleg. De a többi is kedvemre való. Akár hamis akár nem...;)

Orosz Sándor írta...

nekem is az árnyékos legalsó...grt...

juditny írta...

nagyon jók!

-