2007-08-28

Térbeli közöny / Spatial apathy


10 megjegyzés:

Kepes Jozsef írta...

térbeli közlöny, ha le is ejtettél valamit ;-)

Fazakas Gyula írta...

XXXL

Mácsai Ferenc írta...

Többnyire nem szoktak technikai részletek érdekelni, de ennél a képnél kurvára kíváncsi lettem, hogy készült.
Különben tetszik.

Páll Tamás írta...

köszik.
Kuka: kinéztem az erkélyen és fotoztam, középen a korlát. Legszűkebb rekesz miatt a nagy mélységél, és igy összemostam a síkokat :)
kb ennyi

samurai írta...

egyeteertek

Weinmaster írta...

Kurva jó, szinte kafkai..
(és egy jó nagy látoószög is kell hozzá, ugyebár)

altnőder írta...

nagyon!

zenyit írta...

király!!!

Mácsai Ferenc írta...

Na, várjál csak "fiatalúr", lesz még nekem nagylátóm.:):)

Páll Tamás írta...

köszi.
Kuka: ekv. 28mm-en készült, szal annyira azért nem nagy az a látó. (: