2007-04-29

vppt


:)) jó volt nagyon! köszi a meghivást.

13 megjegyzés:

Fazakas Gyula írta...

de gyors vagy! na várj csak..! :)

hajdrak írta...

Nemcsak gyors, hanem jó is. :) Meg időben ér oda. :D
Örülök mindenkinek, aki ott volt, nektek, meg különösen. :) Néha jó az ifjú generációban is értékes meg aranyos embereket találni.
Endre elnézést, kér, hogy kidőlt a sorból, megy előhívni a negatívjait.

Páll Tamás írta...

:)) én is örülök, hogy megismertelek titeket:) kiváncsian várom a képeket!

H.Z. írta...

Tamás! A többit is kirakod valahova? Mondjuk ez szól a többieknek is... érdekelne, kinek, mit sikerült.

hajdrak írta...

Nekem csak tuti jó képeim vannak. :) Ugyanis egyet sem exponáltam, kifogyott az elem. :) Nem feltölthető lítiumaksi, ilyen helyzetben beszerezhetetlen. 3 évente nyúvad meg, a legrosszabkor. :)

hajdrak írta...

Viszont várom a többiek képeit, és lehetnétek fürgébbek. :)

Demeter írta...

Lesz folyt kov?

Macsai Ferenc írta...

A vacsorám megehetem Timi?

hajdrak írta...

Ha elég gyors vagy, Kuka. :)

Fazakas Gyula írta...

dimi....ezt timivel kell megbeszélni, de mindig szervez valamit

hajdrak írta...

Legközelebb délutánra szervezek valamit, hogy Laan is odaérjen. Bár akkor meg csak este jönne. :)

Macsai Ferenc írta...

Timi! Egyszerűbb, ha délelőttre szervezed, és délután megyünk mindannyian.

juditny írta...

mint az ifjú generáció egyik tagja, köszönöm a meghívást, a szervezést és a részvételt. örülök, hogy olyanokkal találkozhattam akikkel még egyáltalán nem vagy csak ritkán...